وبلاگ ما حک شد
نوشته شده توسط : پویا
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):


:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 359
|
تعداد امتیازدهندگان : 107
|
مجموع امتیاز : 107
تاریخ انتشار : 26 / 11 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar17.jpg
تارا در تاریخ : 1390/12/10/3 - - گفته است :
به نظر من باید مبارزه کنی
ونا امید نشی

/weblog/file/img/m.jpg
مسعود حیدری در تاریخ : 1389/12/10/2 - - گفته است :
سلام خسته نباشی

وبلاگ زیبا و پرباری داری

به وبلاگ منم سر بزن

من تبادل لینک هم میکنم شما اگه خواستی با من تبادل داشته باشی فقط کافی منو با

نام:دکتر تولز مرجع ابزار وبمستر های ایران

و ادرس:http://drtools.loxblog.com

لینک کنی وسپس به قسمت نظرات بیای و بگی تا لینکت کنم

مرسی منتظرت هستم تا بهم سر بزنی

/weblog/file/img/m.jpg
میلاد در تاریخ : 1389/12/1/0 - - گفته است :
ميخوام يه سايتي رو بهتون معرفي بکنم که توي اون بدون پرداخت هيچ هزينه اي و به صورت 100% (صد در صد)رايگان صاحب دامنه رايگان واقعي بشيد.شايد باور نکنيد ولي اين کار شدنيه!
فقط کافيه 9 نفر زير مجموعه بگيريد.
براي اين کار اول به لينک زير بريد:
http://www.freepremiumdomain.com/?r=307756
وقتي وارد صفحه شديد ايميل و پسوردتون رو وارد کنيد و يکي از گزينه ها رو که زده 9 و 16 رو انتخاب کنيد(پيشنهاد ميکنم 9 رو انتخاب کنيد) و وقتي وارد صفحه جديد شديد مشخصات کاملتون رو وارد کنيد.
بعد از اون به پنل کاربريتون بريد و کد زير مجموعه رو که داخل صفحه اصلي نوشته به بقيه بديد تا از طريق اون عضو بشن تا عضو زير مجموعه شما بشن.با اين کار اگر 9 زير مجموعه بگيريد به شما يک دامنه .com و .net و .org ميدن!
ساده بود مگه نه؟!
توجه:فقط خواهشآ از لينکي که بهتون دادم عضو بشيد تا شما زير مجموعه من بشيد.
موفق باشيد

/weblog/file/img/m.jpg
سهراب در تاریخ : 1389/11/30/6 - - گفته است :
واقعا متاسفم


ولی به نظر من از اول شروع کن

و هر روز از نوشتهات بک آپ بگیر
موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
bam-music در تاریخ : 1389/11/29/5 - - گفته است :
با سلام به شما مدیر وبلاگ که بسیار زحمت می کشید که این وبلاک در راستای خوبی حرکت کند من به شخصه از وبلگ شما خوشم اومده امید وارم که همیشه خوب باشه
یه سری هم به وب ما بزنید پشیمون نمی شید .ممنون میشم

/commenting/avatars/avatar07.jpg
دانیال در تاریخ : 1389/11/27/3 - - گفته است :
سلام
منم برات متاسفم وبلاگ منم هک کردن و همین قالب تو روش گذاشتن
در ضمن میتونی از مدیر لوکس بلاگ پشتیبان بگیری و بگی که برای بازیابی کنند
راستی من یه وبسایت عکس درست کردم خوشحال میشم اگه بخوای با هم همکاری کنیم بدون درد سر

/commenting/avatars/pic-gallery-525308.jpg
mehrzad در تاریخ : 1389/11/27/3 - - گفته است :
سلام اگه آمدی بهمون سر بزن اگه تا اون موقع من و حک نکنن خوشحال میشم

/weblog/file/img/m.jpg
mehrzad در تاریخ : 1389/11/27/3 - - گفته است :
ناراحت نشو دوباره بساز


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: